21.07.2009 00:00

Štěněcí školka

Aaronka jsme konečně vzali na nějaké to cvičení. Ve skupince s námi byla ještě tři štěňátka. Aaronek byl moc šikovný a skoro všechny povely se nám povedly na poprvé. Jenom "popros" nám dělalo problém, Aaronek mi pořád skákal po ruce, kde byl schovaný piškot. Mezi nejlépe provedené povely bych zařadila "slalom mezi nohama", na to, že jsme s Aaronkem nic podobného nedělali, tak jsme excelovali (teda Aaronkovi to nedělalo problém, protože ten se hnal za piškotem, za to mě, než jsem pochopila jak nakročit a jak dát ruku =D) Trošku složitější byl "revír", hlavně okolo stromu. Tam jsem si nestačila přehodit mňamku do druhé ruky dostatečně rychle a Aaronek uhnul někam jinam. Ale je to můj šikula, další nové i "staro-nové" povely zvládal skvěle :)

Fotografie zde

—————

Zpět


Stránky přesunuty

www.ronik.cz