03.10.2010 17:17

Krajská výstava Plzeň

Roník soutěžil už v mezitřídě. Posuzoval pan Václavík. V kruhu s námi byl Verita Vince in Bohemia Bras, kterému gratulujeme ke Krajskému vítězi =) A veeeeelikánská gratulace kamarádce Jackie z Kroukartí, která VYHRÁLA CELOU VÝSTAVU!!!

Rony dostal

Výborný 2

Posudek:
17měs. pes, ve velice dobré výživné kondici, korektní kostra, hlava vyjadř. pohlaví, správný skus, výborný hrudník, korektní postavení končetin, dobrá mech. pohybu

Fotky zde

 

Roník : "Ahoj všichni. Pěkně dlouho už jsem si tady neňafnul, ale fakt jsem neměl čas :) To byly výstavy, nácviky na zkoušky, no a pak jsem byl utahanej. Teď už musí chodit panička do školy, tak je volněji. Dneska to bylo super. Jeli jsme na výstavu jen kousek, bylo nás tam málo, ale za to všichni, které znám. Hned když jsem dotáhnul paničku ke kruhu, čekali na nás kluci z tréninku - Bastík a Agro (zlaťáčci, říká panička). Chvíli jsem hledal Jackii, viděl jsem ji už u auta, ale někam se mi schovala. No jasně, vybavovala se s Chessy a Lízou (super holky, flatky). Jé, o kousek dál je Vinda s Borůvkou a mají s sebou nějaká mrňata. Tak tohle se mi začínalo líbit. Musel jsem chvíli chovat slušně, prý abych nedělal paničce ostudu. Ale vydržte to , když mě každý kdo šel okolo podrbal, pohladil. Do kruhu jsem šel s Vindou. To je kamarád, někdy vyhraju já, někdy on. Tentokrát vyhrál Vinda :). Byl v lepší výstavní kondici. Mě tam napsali "ve velice dobré výživné kondici", to mi panička vysvětlila, že prý jsem tlustý. Tomu nerozumím, připadám si pořád stejný a každý rozhodčí říká něco jiného. Potom už jsme s paničkou fandili ostatním kamarádům. Úplně nakonec všichni páníčci drželi palce Jackii, tleskali a povzbuzovali, tak jsem si taky ňafnul,aby věděla, že jí taky držím tlapky. Asi to pomohlo =D, vyhrála celou výstavu!!!  Ještě jsme se všichni domluvili, kdy se zase potkáme a jeli domů. Prostě to bylo prima :)"

—————

Zpět


Stránky přesunuty

www.ronik.cz