09.05.2010 21:11

Klubová výstava České Budějovice

Dlouho jsme váhali, zda vůbec na výstavu pojedeme. Kvůli Roníkovo zraněné noze. Ale jelikož ve čtvrtek už nekulhal ( akorát na levou nohu si stále ulevoval, takže veškerá váha zůstala na pravé noze, která se mu vzápětí rozjížděla), tak jsme v sobutu přece jenom vyrazili. Hodnotila Mrs. Heather Wiles-Fone (GB), Roník si odnesl

Výborný 3

Posudek:
well built, black, presented in very good condition, lovely shaped head with alert expression,good shoulder plaument,strong bone, I would prefer slightly heather feet, excellent spring of rib, thick coat, good tail set, moved true going and coming and shoved with enthusiasm, smart dog througout.

Fotky ze soboty zde

V sobotu s námi byl na výstavě i Roníkův starší brácha I am your Royal Standard "Bruno". Bruno si odnesl Výborný 4 - moc gratulujeme =)

 

V neděli posuzovala Mrs. Anne Lavelle (GB), Roník si odnesl

Výborný 1 CAJC

Posudek:
lovely head and expression, good topline and depth of body, correct otter tail and strong hindquarters, would prefer neater feet, moved soundly

Fotky z neděle zde

 Roník:" Ahojky všichni. Tak jsem byl zase na výstavě, tedy na dvou, ale to mi dopředu neřekli. Konečně jsem směl po týdnu zase chodit a zdravit se s kamarády. Jak jezdíme teď často, panička si vždycky s někým začne povídat a já samozřejmě taky. Tak jsem zjistil zajímavou věc. Já se jmenuji Ron a paničce říkají Petra. No, a představte si, že vedle mě byl kamarád, co byl taky Ron a jeho panička taky Petra. Byl to super kamarád, jen o trošku starší. Domluvili jsme se, že ty naše paničky trošku pozlobíme a tak když některá řekla Rone, nebo Roníku, šli jsme tam oba   V sobotu jsem vyhrál medaili. Chtěl jsem ji ochutnat, ale nesměl jsem. Prý je vidět, že jsem ještě mladý. Já a malý, cožpak neviděli ty štěnata v kruhu před námi? Ty jsou malý, já ne!  Taková urážka. Já taky můžu dělat, že mě to nezajímá.Takže když mi k tomu v  neděli dali ještě pohár, ani jsem si k němu nečuchl. Tak a mají to!  Prý jsem zase CAJCík. Když vyhraju ještě jednou, dostanu prý junior šampióna.  (jó, ten pohár si panička položila na sedačku do auta, tak jsem ho prozkoumal, když se nedívala ). Tak ahoj, ozvu se zase po Konopišti. Tam přijede máma Daisy i ségra Abby. Už se na ně strašně těším "

—————

Zpět


Stránky přesunuty

www.ronik.cz