07.11.2009 17:57

7.11. - 8.11.2009 XVIII. MEZINÁRODNÍ VÝSTAVA PSŮ CACIB - FCI 2008 PRAHA 9 - LETŇANY

 

7. listopadu jsme se s Aaronkem zúčastnili další výstavy a to mezinárodní v Praze. Patřili jsme do třídy dorostu. V této třídě bylo dohromady 5 psů.

Trošku jsem se bála, aby jsme s Aaronkem nezopakovali "výstup" na Konopišti, ale Aaronek byl prostě skvělý. Takhle se snažit, jsem ho snad asi neviděla. =) Byl v klidu, zuby ukázal skvěle (ani neměl tentence odporovat, což mě překvapilo, protože ukazovat zuby opravdu nemá rád). Jenom ke konci už ho to moc nebavilo, tak mě postoj stál víc pamlsků =) Odešli jsme s krásným výsledkem

Velmi nadějný 2

Mám ohromnou radost z tohoto výsledku a hlavně z Aaronka =)

Na výstavě byl i Aaronkův brácha I am your Royal Standard "Bruno" s umístěním ve třídě otevřené Výborný 2. Gratulujeme =)

Posudek:
6m pes, správné kostry, úměrná hlava, zatím měkkčí tlapky, dobrý pohyb

 

 


Aaron Royal Treasure

I am your Royal Standard

Fotky - zde

Výsledky - zde

 

—————

Zpět


Stránky přesunuty

www.ronik.cz