03.08.2010 18:45

30.07.-01.08.2010 - Pohár The Best Baron 2010 - 10. ročník

 Na víkend jsme byli pozváni manželi Melionovými na akci "Pohár The Best Baron". Samozřejmě, že jsme se nemohli neúčastnit =) =). V sobotu dopoledne jsme s pí. Melionovou probírali vystavování a různá předvedení, co by po nás na výstavách mohli chtít. Bylo to velice poučné a zajmavé =)

 

 Dále byla připravena "zkouška", která se skládala z loveckých a společenských disciplín. Mezi lovecké se řadili "klasické", jako například vodění, aport ( ve velmi malé vzdálenosti od korony) - samozřemě se Roníček musel cestou ke mě zastavit a "pochlubit" svým úlovkem, takže tam stál a stál =D, nakonec ale donesl =D. Poté jsme se přesunuli na vodu, kde byl aport dummíku z vody, aport dvou dummíků z vody (pro mě krásná práce, ale ještě pořád vyplivává dummíka na břeh hned jak vyleze) a poté práce na vodě (mno bála jsem se, zda Roníka dostanu do vody, aby plaval, když nic na vodě neplavalo, ale nakonec šel =) ) Následně jsme se přesunuli zpátky na pole, kde jsme prováděli odložení.

Při dalším úkolu měli pejsci aportovat pet lahev, napůl naplněnou vodou. (Roník to vyřešil šalamounsky, láhev mi na podruhé přitáhl za víčko =D) Jako další disciplína bylo připraveno odložení pejska před piškotem. Mno Roník se rozhodl, že když ta panička tak stojí na té louce, že se na ni přijde podívat =D. Došel až ke mě, ale piškotu si ani nevšiml, takže dostal bodík =) Pokračovalo se disciplínou držení piškotu na nose psa =D Roník byl statečný a bodík dostal =) Slalom mezi paničky nohama nám šel dobře a také s disciplínou "ukaž bříško" (pes) Roník neměl problém. Poté byla úžasná disciplína - podlézt psa =D. Chudák Roník pořád zkoumal co to ta panička na té zemi vyvádí a pořád se točil dokola, aby na mě lépe viděl =D Tak jsem pod něj prostě skočila a bylo to =D

 

Poslední disciplínou byl "Volný styl". Nastal problém, co máme předvést? =D Nakonec jsem Roníka přesvědčila, aby poprosil =) Tím zkouška skončila. Následovalo počítání bodů a spousta zábavy =) V šest hodin byl připraven horkovzdušný balón, kterým jsme se mohli proletět ( kousek na laně =) ) Původně se mi nechtělo, ale neodolala jsem. Byl to nezapomenutelný zážitek =)

 

Následovalo vyhlašování výsledků. Vyhrál pejsek "Jumbo", který je až z Německa, a také byl zvolen ráno v rámci výstavní přednášky i "Největším krasavcem". Jako druhý se umístil zlatý "Roník" a hned za ním na třetím místě skončil náš černý Roník =) Za největšího sympaťáka byl zvolen "Edie", jeho plazení a plavání nemělo konkurenci =) a největším šikulkou byl zvolen "Maxík" =) Obdiv všech si zasloužil i jedenáctiletý "Charlie" a další psí kamarádi, kteří se zastavili jen na "chvilku".

V neděli nám pí. Melionová ochotně odpovídala na naše zvídavé otázky ohledně zvířátek =)

Moc, moc děkujeme za pozvání našeho "černouška". Bylo to skvělé =)

 

Fotky zde 


 


 

—————

Zpět


Stránky přesunuty

www.ronik.cz