28.06.2010 10:51

27.6.OVVR Kařez

Pro nás oba to byla zkoušková premiéra, takže se dostavila nervozita. Rozhodně u mě jo, u Roníka asi moc ne =). Jediné, co jsem na něm pozorovala, bylo to, že byl trochu nesvůj z tolika psů. Dohromady nás bylo 15.

Na losování jsme si vytáhli los číslo 9 (trochu se mi ulevilo, že se mi nepovedlo vytáhnout los 1, jako se mi to povedlo na generálce =D)

Následovala disciplína povaha. Roník dostal Standardní.

Poté jsme šli na disciplínu Chování po výstřelu. Roníček celou dobu poctivě hledal a na výstřel nezareagoval vůbec. Takže Chování po výstřelu za 4, Pomocná chuť k práci 4, Kontakt s vůdcem 4.

Pak jsme šli na Nos. Začínalo se na posekané louce a kus byl dál ve vysoké trávě. Bála jsem se, že Roníka do té vysoké trávy nedostanu, protože jsme takhle hledání nikdy netrénovali. Mno nakonec se tam Roník vrhnul, ale kus pořád a pořád nemohl najít. Pak šel z vysoké trávy pryč a začal hledat na posekané louce. Pan rozhodčí řekl, ať ho přivolám a pošlu ho znova do trávy. Jenomže Roník když hledá, tak hledá. Sám se pak vydal do trávy znovu, kus našel a k mé úlevě i přinesl. Takže Nos 4, Aport v terénu 4 se zvěří, pomocné známky Chuť k práci 4, ale kontakt s vůdcem jsme dostali za 3, kvůli neúspěšnému přivolání.

Další na řadě bylo Vodění na řemeni a na volno. Této disciplíny jsem se hodně bála, bohužel i oprávněně ... Jakmile jsme přišli k panu rozhodčímu, Roník zarazil čumák do země a čmuchal, naštěstí se mi ho povedlo nějak udržet u nohy. Cesta zpět na volno také nebyla žádná sláva. Takže z vodění jak na řemeni, tak na volno máme za 3.

Následoval velmi dobrý oběd =) a trochu odpočinku.

Jakožto poslední disciplína byl Aport z vody (věděla jsem, že jestli chci za 4, musím být rychlá a chytit dummíka až ho Roník bude pouštět =D. Vynášení z vody nemáme pořádně procvičené a velmi rád se hned otřepává a chce se usušit v trávě). Tak jsme se vydali na vodu. Roník v jednu chvíli vypadal, že se půjde i s dummíkem podívat do vedlejšího rákosí, naštěstí pak nabral směr ke mně. Z vody se mu moc nechtělo, strašně se loudal (myslela jsem si před tím, že by se to taky mohlo stát, jelikož slunce pořádně pálilo), ale nakonec ho vynesl z vody a jakmile měl zadní nohy z vody, na nic jsem nečekala a dummíka jsem mu prostě sebrala =D ( aneb panička byla rychlá, dummíka chytila, máme za 4 =D) Ne, on to nepouštěl, byl moc moc šikovný =). Takže Aport z vody 4, Ochota k práci ve vodě 4 a pomocná kontakt s vůdcem za 3, za to jak se loudal.

Tááákže jak jsme dopadli?


Popis práce psa: Výborně připravený pes na OVVR

Zhodnocení práce a chování vůdce: Sportovní

 

Moje obrovské díky patří samozřejmě Roníkovi, panu Ing. Melionovi za perfektní výcvik nás obou (a za jeho pevné nervy =)) a výbornému zorganizování zkoušek. Dále panu rozhodčímu Kunešovi za bezvadné posuzování zkoušek (na sluníčku si užil nejvíc).

Fotky zde

 

—————

Zpět


Stránky přesunuty

www.ronik.cz