26.09.2009 19:47

26.9.09 - Výstava Konopiště

 

Dne 26.9.09 jsme se s Aaronkem zúčastnili klubové výstavy Konopiště konané Retriever klubem.

Na Konopiště jsme dorazili něco před osmou ráno, dostali jsme katalogové číslo a desky s předtištěným posudkem a diplomem. Podle rozpisu jsme měli jít jako první na řadu a jméno Aaron nás řadilo na úplně první ve skupině v předvádění. Naše první výstava a hned jako úplně první?  Začala jsem se bát. S Aaronkem jsme si to šli vyzkoušet nanečisto, ke konci předváděl dobré výkony. Byli jsme připraveni  jít se předvést. Ale co se nestalo. Nějakým, mně neznámým, důvodem se před nás dostala štěňata a dorost fen zlatých retrievrů. Aaronek připravený a ono nic. Čekala nás přibližně tak hodina čekání, mezitím nám začal Aaronek usínat a být nervózní a znuděný. Co se dalo dělat.

Konečně jsme přišli na řadu. Vstupujeme do kruhu a já věděla, že bude zle. Aaronek si ve vchodu sednul a že nikam nejde. Zlákala jsem ho piškotem. Jsme zařazeni a jako první jdeme na hodnocení. Ač mi předtím nanečisto stál v klidu a nehýbal se, nyní jsem mu dovolila žužlat i mojí ruku s pamlskem, jenom aby stál. Nedalo se tomu v žádném případě říkat postoj výstavní. Následovala naše slabina – zuby. Aaronek se posadil a odmítal ukázat zuby, ale nakonec se to poddalo a jedna moje obávaná věc za námi. Poté jsme byli posláni na klus v kruhu, toto se nám povedlo vcelku dobře. Následovalo čekání, než se zhodnotí ostatní psy. Aaronka jsem nechala sedět a přesto jsem ho musela zaměstnávat piškoty, aby seděl v klidu. Následoval postoj všech psů najednou - opět problém. Klus všech psů byl opět lepší. Opět postoj a jako poslední byl „trojúhelník“, kde jsme běželi tam a zpět. Lepší zakončení jsem si nemohla přát =D. Jak byla tráva mokrá, tak při otočce mi podklouzla noha a s Aaronkem jsme se zamotali, mno nic.

Viděla jsem nás na posledním místě, po tomto předvedení. Ale nakonec

Velmi nadějný 3!!!

 

Takový výsledek mi udělal opravdu velkou radost a Aaronek je pro mě ten největší šampion =)

 

Na výstavě s námi byla i sestřička Abby s výkonem Nadějná 4 – gratulujeme =)   Ve skupině jich bylo více než nás a měli přísného rozhodčího, Velmi nadějná neudělil nikomu. :(

 

Posudek
Dobrý typ a na věk dobrá velikost, krásná hlava, krásné tmavé oči, krátké tělo, horní linie by mohla být přímější, dostatečně hluboký a široký na svůj věk, předohruď by mohlo být hlubší, širší a více paralelní , tlapky by mohly být kompaktnější, dobrá srst a ocas, dobrý pohyb

 

Aaron Royal Treasure

 

Abby Royal Treasure

Fotky zde

Výsledky zde

 

—————

Zpět


Stránky přesunuty

www.ronik.cz