25.04.2010 09:10

24.4.10. Mezinárodní výstava psů České Budějovice

V sobotu jsme se s Roníkem vydali na výstavu do Českých Budějovic. Posuzovala paní D. Smržová. Roník si odnesl krásné umístění

V1 CAJC 

Roníkovi moc gratulujeme, udělal nám veeeelikánskou radost =)

Posudek:
Nůžkový skus, roční pes, černé barvy, silné kostry, typická hlava, pevný hřbet, hluboký hrudník, korektní pohyb, prut správně nesen

Fotky zde

 

Roník: "Ráno (mě se chtělo ještě spát) jsem musel zase do auta. Těšil jsem se na holky. Ale jeli jsme nějak dlouho. Když jsme konečně zastavili, uviděl jsem pásky mezi stromy. Panička tomu říká výstavní kruh. Juj, výstava, ta mě ale fakt nebaví. Bažanti jsou teda o mnoho lepší. Zkusil jsem se to paničce vysvětlit, ale marně ... Co se dá dělat, hlavně ať jsme brzo doma. Zkusil jsem se ještě osypat lupama, nepomohlo to. Při nástupu do kruhu jsem na povel běžíme zkusil skákat jako zajíc, ale to se paničce fakt nelíbilo, tak jsem raději přestal. Umíte si představit tu nudu, když musíte stát a nesmíte pozdravit ani souseda?! Pak nás seřadili ještě jednou vedle sebe. Přede mě postavili nějakou plechovou věc a paničce řekli V1 CAJC. Já jsem věděl, že je hotovo. Panička měla šílenou radost, pořád mě drbala a říkala mi "Cajcíku",  vůbec jsem nevěděl, co se děje. Čekal jsem, že složí můj pelíšek a jedem domů, místo toho jsem musel čekat. A představte si, oni mě do toho kruhu nacpali ještě jednou. Teda byla tam se mnou jedna blondýnka =D. Ještě, že tentokrát vyhrála ona, protože pak se hned ten můj pelíšek složil a já mohl domů. Dostal jsem za CAJCíka nového plyšáka s dlouhýma nohama. Tak ten se mi dost líbí. Možná, že to teda vydržím i příště. Panička měla fakt velkou radost a plyšák je taky dobrej =)"

—————

Zpět


Stránky přesunuty

www.ronik.cz