25.04.2010 08:23

23.04.2010 - Výcvik: základní poslušnost-ovladatelnost-aport, disciplíny pole a voda

Opět jsme se s Roníkem vydali na lovecký výcvik. Už mu to šlo mnohem lépe =) Pan Melion říkal, že dělá obrovské pokroky. =) Poprvé jsme se pořádně seznamovali s bažantem. Nejdříve byl Roník nedůvěřivý, ale potom bažanta nechtěl půjčit kamarádům, chtěl pro něj běhat pořád. Odložení se nám také už zlepšilo.

Poznali jsme nové kamarády, jejich páníčkové mají víc zkušeností a tak nám poradili dobré fígle. Už se těšíme na další setkání.

Fotky zde

 

Roník: " ahoj, jmenuji se Aaron Roayl Treasure, ale klidně mi říkejte Roníku, nebo Rony, Ronajsi, Ronalde atd. Dnes mě zase chtěli dát do auta. Samozřejmě, že jsem protestoval. Včera jsem nastoupil dobrovolně a zase jsem musel k tomu doktorovi, co se mi nelíbí. A tak jsem se rozhodl, že nenastoupím. Babička mě ale přesvědčila, a jak jsem nedával pozor, tak mě tam prostě strčila =). Trošku už to po cestě znám a zase to vypadalo na veterinu =(. Nabrali jsme paničku u školy a tak jsem se připravil na nejhorší. Ale co se nestalo? Jeli jsme nějakou cestou, co jsem neznal. POZOR! Něco se děje. Po chvíli auto zastavilo. A já jsem zjistil, že tady to vlastně znám. =) Tady se dělají ty super věci a taky sem jezdí Bertík, Viky, Rozárka, další Rony, Dean, Sára, Gordy a ještě i další. Pokaždé se tu objeví někdo nový. To si zase pokecáme =D. Vůbec nechápu, proč nás nechtějí pouštět všechny dohromady. Ještě, že občas si páníčkové legračně stoupnou vedle sebe a my chodíme jeden po druhém okolo všech. To je naše chvíle na pozdravy =D Paničce se teda sice zdálo, že se s tím moc loudám, ale přece holky neošidím. Prý jsou zlaťačky a já blondýnky moc rád =) No, jednu chvíli jsem se na paničku docela zlobil. Představte si, co mi udělala. Šli jsme se projít do lesa, najednou mě uvázala ke stromu, řekla mi "Down" a pak odešla =O. Chápete to? Jak mě tam mohla nechat?! Tak jsem se urazil a řekl jsem si, že na ní nebudu ani volat. Kdo si myslí, že jí bude hlídat v tom lese?! Já tedy rozhodně ne! Asi to nějak zvládla a za chvíli se objevila znovu. Fakt jsem měl radost, že se neztratila =) No a pak přišlo to nejlepší. Ten páníček, co tam všem radil vytáhnul z tašky něco zajmavého, trošku to vonělo, ale já jsem to neznal. Kamarádi hned vrtěli ocáskem, oni tu věc asi už znali. Jak se mam asi zeptat, když k nim nesmim??? Pán tu věc nazval bažantem. Sakra co to je??? Pak to položil do trávy a panička klidně řekla "Aport". To určitě, vůbec to neznám, má to něco, říkají tomu peří, a co když to jenom hraje, že to spí. Opatrně jsem si čuchnul, stčil do toho čumákem. No, vonělo to hezky, tak jsem to vzal do tlamy. Panička jásala štěstím, mno, když se jí to tak líbilo, tak jsem jí to přinesl ukázat. Nejdřív mě chválila a pak to chtěla půjčit. No, nechtěl jsem být lakomý, tak jsem jí to tedy dal do ruky. A odměna? Zase to odnesli a klidně pro to poslali Viky!!! Co to má být??? Když to Viky taky přinesla na nic jsem nečekal a předběhl jsem Rozárku. Ještě aby mi tu věc všichni brali. Panička mi vysvětlila, že se musíme střídat, tak jsem chvíli čekal. Je pravda, že jsem ještě párkrát předběhl ostatní, ale všichni se smáli, oni věděli, že to vidím pořádně poprvé. Nakonec jsme se rozloučili a s holkama jsme si slíbili, že se zase sejdeme. Už aby to bylo. =)"


Zlaťácký holky a já (zase mě k nim panička nepustila bliž!)

—————

Zpět


Stránky přesunuty

www.ronik.cz